kadavro

Alla inlägg under februari 2011

Av Kim Österberg - 24 februari 2011 18:25

Anar man ett mönster?

 
Av Kim Österberg - 24 februari 2011 05:47

Han heter Ludvig och ser ut som en smal Johan Glans. När Ludvig äntrar scenen kan man vara säker på att det blir skratt och att det passar alla. Jag tror inte han har ett enda skämt som skulle uppröra någon. Inte ens hans utfall mot vissa danska vanor skulle göra danskar upprörda. Med en bra Björn Ranelid-rutin och ett par reflektioner om hur det är att bo i Lund som även icke-akademiker uppskattar så har man sedan en hel underhållning till vilket sällskap som helst.

 http://www.luddescomedy.se/


Oj, det är en Drupal-baserad sajt!!! Me like! Skulle även gillat WP och Joomla i det läget. Go open source!!!

Av Kim Österberg - 23 februari 2011 06:16

Igår skippade jag träningen. Kände mig redan halvdöd efter jobbet och det kändes som världens huvudvärk var på G, så det var bara hem, ta en ibumetin ochh sova som gällde. 


Igår missade jag ett samtal. Kollade vem numret tillhörde på Hitta och googlade sedan på namnet. OM det som dök upp i google-resultatet är den personen som ringde mig är det spännande att se vad han vill mig. 


God dag!

Av Kim Österberg - 22 februari 2011 14:35

Min jobbarkompis blev sur när jag nuddade honom och utbrast "Touch Downs Syndrom!".

 
Av Kim Österberg - 21 februari 2011 18:53

  • Barn i fotbollslag
  • föräldrar till dessa barn
  • Föräldrar i allmänhet
  • mammorna i synnerhet
  • Alla utövare av idrott öht
  • kampsportare ( Chuck Norris-wannabes)
  • Gamla Fordbilar
  • Volvo
  • Ståuppkomiker (Hm, spännande med lite sten i glashus)
  • Bloggstereotyper (Föräldertillbloggaren, 14 år och gravidbloggaren, modebloggaren, humorbloggaren osv)

Av Kim Österberg - 21 februari 2011 17:45

Jag vet inte var dessa siffror kommer ifrån men om de är sanna så är det verkligen skrämmande!!!


- Det kostar 5320 kronor för varje gång Justin klipper sig.
- Han klipper sig varranan vecka.
- det blir över 125 000 kronor per år, för Justin att klippa sig!


Och ändå ser det ut som om ett Murmeldjur klättrat upp och dött på hans huvud????

OMFG 

Justin lille, jag kan klippa dig om du vill!

/Frisörwannabe

Av Kim Österberg - 20 februari 2011 22:12

I veckan ska ett antal brev skickas ut till tilltänkta kunder. Det blir nog ett ganska enkelt brev men det viktiga är att jag börjar.


Idag lade jag ut en annons på blocket:

http://www.blocket.se/jonkoping/Kim_Johansson___Stauppkomiker_32227629.htm?ca=17&w=1


Vi får se om den ger något. Måste jobba mer på att få fram ett bra videoklipp också. Vissa av lokaltidningara har bra priser på små annonser. Kan vara värt ett försök.  


Nu medan jag skriver detta ligger min nykastrerade honkatt under mitt täcke och myser.







Av Kim Österberg - 20 februari 2011 22:01

Teodors del av akten ger inte så mycket respons alltid. Jag funderar på hur jag ska kunna öka den men just nu ser det ut som att han får stå över när jag ställer mig inför juryn. Bifogar en bild på när Teodor memorerade set-listan inför ett gig nyligen.

 

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards