kadavro

Alla inlägg under mars 2014

Av Kim Österberg - 20 mars 2014 20:54

Jag har ställt upp på intervju om min vardag i Dagens Arbete. Vi gjorde intervjun i mars förra året och i år kom de med fotograf och uppdaterade artikeln. I det senaste numret är den med.

Av Kim Österberg - 18 mars 2014 12:39

Ja. Säger bara det. Det var dödstyst. Ingen respons öht.

Av Kim Österberg - 17 mars 2014 05:33

Håller just nu på att spara showen i fredags i mp3-format så jag kan lyssna igenom den som träning mm. En sak jag funderar på är att klippa ut och posta frågestunden till Soundcloud. Kanske bara är förvirrande att lyssna på men det är en unik bit från varje föreställning som jag lätt kan posta i sin helhet utan att förstöra live-värdet av min föreställning.


Tanken är nog att när jag kört något år så kommer föreställningen att ha ändrats så mkt att de första ljuden kan läggas ut i sin helhet också.

Av Kim Österberg - 16 mars 2014 18:54

Nu måste vi sprida ordet om att en störtrolig föreställning, som dessutom är upplysande, kommer till Svenljunga. Har ska skicka lite affischer som de kan sätta upp men vad kan jag mer göra om jag inte kan köra dit själv?


En sak jag måste få in är en artikel i lokaltidningen som jag redan hittat och om det inte är för dyrt en liten annons.


Kan man bara få mer ruljangs på ryktet så kan det börja lösa sig självt på många sätt. TV-exponering? Kolla om de vill göra ett inslag för lokaltv?



Av Kim Österberg - 15 mars 2014 16:14

Jag tycker att jag hade en helt underbar publik igår som verkligen var med på allt och ville ha roligt samtidigt som de ville få reda på hur mitt liv som Aspie kan vara. Kanske bara nyfikenhet men ibland är det någon med en anhörig eller som själv har diagnos som bara vill känna igen sig lite.

 

Av Kim Österberg - 10 mars 2014 18:51

Har fixat en affisch som jag bara behöver fylla i datum o plats på för min föreställning. När jag väl fick tummen ur och kollade priser på det så var det förvånansvärt smidigt och kostnadseffektivt. för 400 kr exkl. moms så fick jag 40 ex. När jag beställer 100 så får jag ännu lägre styckpris. Började med 40 nu dock. Det är en helt annan känsla med bra papper osv..


Har vikt 15 st till första framträdandet. Satte upp 3 i Anderstorp, en i Bredaryd, en i Forsheda och 6 st i Gislaved...

Vad gör jag med resten? Sätter upp vid Folkets hus på föreställningsdagen.

Av Kim Österberg - 2 mars 2014 21:49

Tar min föreställning till Svenljunga. Ni kan läsa mer om det på https://www.facebook.com/events/1428264140747350/


För er som inte har facebook så kan jag rekomendera att ni går in på www.kulturskratt.se för att hitta mer info och var man köper biljetter.


Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards