kadavro

Alla inlägg under juni 2011

Av Kim Österberg - 30 juni 2011 23:55

Jag ser en kråka som flyger.

 
Av Kim Österberg - 30 juni 2011 23:28

Jag har börjat lägga mer energi på "Veckans Kadavro" igen. Än så länge ska jag medge att jag är djävligt ringrostig. Jag besöker Linuxportalen mer regelbundet nu igen vilket underlättar men jag måste också återuppta min vana att snoka reda på nyheter som är Linux/IT/OSS-relaterade. Det är faktiskt vad jag gjort nu. Men tecknande har haltat.

   

Den här veckan har för övrigt inneburit en del övertid och stress på jobbet som gjort att jag varit mer tyst än tänkt på bloggen, vi får ta igen för förlorad tid senare!

 

Av Kim Österberg - 28 juni 2011 21:49

Igår sammanstrålade vi hemma hos mig och diskuterade ståuppmaterial. Det var ett givande och ett tagande. Sussie hade ett par roliga saker som jag och Tito fick ge vår input till. Det ska bli kul att se vad hon gör av det. Det kommer bli en avsevärt fräckare Sussie på scen i framtiden antar jag.


Vi körde samma race med Tito, vilket också det ska bli lite spännande att se. Jag tror till och med att Tito gjorde upp sin set-lista inför 18/8.


Jag själv fick dryfta material och testade en kort liten betraktelse kring drömmar som kan bli min nästa grej. Teodor får ändra i sitt manus också.


Vi har pratat om att göra en Gerilla-turné och Tito kom med ett förslag som kan göra det enklare att genomföra. Det handlar om att skaffa en enklare PA.


Förhoppningsvis ska vi också snart kunna genomföra den show-idé jag närt ett tag.

 

Av Kim Österberg - 28 juni 2011 20:14

 

Den här bilden skulle jag nu kunna göra flera varianter på med aktuell politik som tema.

Av Kim Österberg - 28 juni 2011 05:41

05:40, en vild men långsam jakt pågår på mellagatan.

Av Kim Österberg - 26 juni 2011 23:14

Försök bara få katter att samarbeta för ett gruppfoto. Som att försök erbjuda Grekland stödpaket. Riktigt motsträviga alltså. Notera hur de inte ens låtsas om varandra.

Av Kim Österberg - 26 juni 2011 16:22

Hittade en snygg t-shirt nere på Smålänningens marknad. Grymt tryck. Den är av märket Eside Raw. Det fanns mer att välja på och för 79kr så är det inte smärtsamt att dryga ut garderoben med härliga tryck-tishor!

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards