kadavro

Alla inlägg under oktober 2012

Av Kim Österberg - 27 oktober 2012 13:56

I got Asperger 
And I cannot lye
My ADD can't deny!
Squirrel!!!

Av Kim Österberg - 25 oktober 2012 12:39

Hm. Jag behöver nya pressbilder samt bilder att använda till flygblad osv. Planerar att ta med min systemkamera och min flickvän ut i helgen och se vad vi kan hitta på. Behöver ha med Mic, sladd o övrig rekvisita också. Detta och en intressant miljö. Tror vi skulle kunna knäppa bilder i apladalen... Men en tegelvägg vore också bra.. Får prata med skuttis om vad hon tror...

Jobbar vidare med ett showsammarbete och en framtida soloshow. Det finns ju få klubbar i min närhet så jag måste jobba mer vågat än komiker i storstadsregionerna. På sätt och vis är det en frihet.

Nåväl. Det var några tankar på lunchen.

Av Kim Österberg - 22 oktober 2012 12:40

Har för många idéer på gång igen. Måste sansa mig och helt enkelt döda vissa saker i förtid bara för att hinna med något öht.

Det är ju fullt upp bara att marknadsföra sig och undersöka hur liknande lokala aktörer jobbar.

Mitt något tunna kontaktnät är något jag måste jobba på. Är ju lite utanför i alla tänkbara sammanhang. Ska vidareutveckla den tanken i en filmsnutt för att demonstrera hur det fungerar.

Av Kim Österberg - 21 oktober 2012 22:39

Har fått en fetish för olika stränginstrument. Idag har jag surfat runt efter information om olika typer av harpor och lyror.

Har hittat en typ av lyra som verkar intressant. Jag visste att det skulle gå åt skogen när jag väl skaffat mig ukulelen...

Av Kim Österberg - 21 oktober 2012 14:43

Funderar på att komma tillbaka till bloggplatsen igen. Men jag bloggar knappt någor längre. Hur som helst. Eftersom appen till slut dök upp så måste jag testa den. Punkt

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards