kadavro

Alla inlägg under maj 2012

Av Kim Österberg - 6 maj 2012 13:03

Vill ni inte läsa om varför jag lämnat bloggplatsen för tillfället så kan ni bara gå vidare till min nuvarande blogg http://finest.se/kadavro 


Som ni säkert sett så bloggar jag inte här längre. Ni som har konton på bloggplatsen vet säkert att det sedan i oktober 2011 har utannonserats att en app är på g vilket skulle göra det enklare att blogga från iphone och android. Den utlovade månaden gick utan att appen dök upp. Sedan gick det några månader utan att något sades från bloggplatsen. Sedan sades det att den var bara två veckor ifrån att dyka upp. Månader har gått utan att något nämnts om vad felet är. Det är första skälet till att jag lämnat. Jag vill kunna hantera minn blogg smidigt utan att logga in via webbläsaren i iphone. 


Sedan var det detta med halebops rövbanner som de kan ta och stoppa upp i, just det, röven. Den som var två tre gånger så hög som den banner som brukar vara i toppen på aadmin-sidan. Resultatet var att man laddade sidan, klickade på det man ville in på meen just då "vecklas" halebop-bannern ut så hela sidinnehållet flyttas nedåt och man klickar egentligen på något helt annat... Dessa banners dyker tydligen upp lite då och då. Så detta är det andra skälet till att jag lämnat. 


Sedan har jag känt att just bloggplatsen kanske är lite fel platform för mig av andra skäl.


Min nya blogg ligger på http://finest.se/kadavro 

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards