kadavro

Alla inlägg under februari 2013

Av Kim Österberg - 26 februari 2013 12:40

Jag håller på och analyserar hur jag ska gå vidare resten av våren för att nå en viss kvalitet på min insatts.

Förklaring kommer i senare inlägg men just nu kan jag bara påpeka att jag inte hyser tvivel om vad jag sysslar med. Det är mer hur jag ska göra det.

Av Kim Österberg - 23 februari 2013 14:07

Jag har fullt av bra saker jag skulle kunna tipsa om men just nu kanske jag behöver fullfölja ageranden baserade på dessa tips snarare än att sprida dem.

Men just nu bearbetar jag tankar o material på vägen till jobbet genom att prata högt för mig själv i bilen och spela in det.

Hitta din unika möjlighet att jobba ostört!

Av Kim Österberg - 17 februari 2013 14:11

Ack järnrörsgroda lilla;
Under årens lopp;
Med skrämsel o lögn du klättrat opp;
Nu sitter du i styrets topp;
Men luktar fortfarande rasistiskt illa;

Av Kim Österberg - 11 februari 2013 21:07

Jo. Så här kan man då lyssna på den halvtimme som jag var med i.



Av Kim Österberg - 9 februari 2013 21:59

P4 Kristianstad har varje fredagmorgon ett inslag som heter roliga timmen. Under denna timma har de med en komiker som får kommentera tre nyheter från veckan.

Den här veckan fick de återbud och dagen innan gick det ut en efterlysning efter någon som kunde hoppa in. Jag steg fram och fick skyndsamt veta vad som skulle göras.

Med tanke på läget så tycker jag det gick bra. Återkommer om detta.

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards