kadavro

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Kim Österberg - 18 februari 2011 20:49

Ja. Vad ska man säga? Förutom att hans musik får mig att vilja gå med i Hörselskadades riksförbund med hopp om att det smittar så har han tydligen uttalat sig om abort.


Han ska vara emot abort även om kvinnan blivit våldtagen. Inte så konstigt, det var väll så han blev till.


Han sjunger i en låt "baby, baby oooh". Är det för att han inte riktigt är könsmogen? Vi vet ju alla att han vill sjunga "Baby, baby 69" och "Baby, baby Creampie"

Av Kim Österberg - 18 februari 2011 06:29

Igår hade jag känt mig hängig under dagen men gick ändå till kickboxningsträningen. Det belönades med att blodsdmaken kom djävligt tidigt och att jag blev yr. Kommer ta det lugnt ett par dagar nu.


Efter träningen kom jag på att jag förlorar en bärande del av min kickboxningståupprutin om jag blir av med min kulmage... Tog en pizza direkt.

Av Kim Österberg - 18 februari 2011 06:19

Hm, avrapportering. Gerilla Comedys vårstart drar ut på tiden på för mig okänd tid. Eventuellt hinner vi ta en liten vårturné innan premiären om jag får tid över att boka in platser att besöka. Annars dröjer det ända till 15 Mars innan jag står på en scen nästa gång. 12 Mars blev inte av. 


BTW, någon som vet ett bra ställe i Borås att besöka med en turnérande rookieklubb?


Därefter kommer 19 mars och sedan dröjer det till 3 April, eventuellt 4April. Diskussion pågår om att komma till Kristianstad 7 April. 14 April är jag på The Dubliner i Göteborg.


3 Juni är jag på TICK i göteborg. Resten av dötiden ska jag nu försöka fylla med egna arrangemang och betalgig.


Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards