kadavro

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Kim Österberg - 20 februari 2011 22:12

I veckan ska ett antal brev skickas ut till tilltänkta kunder. Det blir nog ett ganska enkelt brev men det viktiga är att jag börjar.


Idag lade jag ut en annons på blocket:

http://www.blocket.se/jonkoping/Kim_Johansson___Stauppkomiker_32227629.htm?ca=17&w=1


Vi får se om den ger något. Måste jobba mer på att få fram ett bra videoklipp också. Vissa av lokaltidningara har bra priser på små annonser. Kan vara värt ett försök.  


Nu medan jag skriver detta ligger min nykastrerade honkatt under mitt täcke och myser.







Av Kim Österberg - 20 februari 2011 22:01

Teodors del av akten ger inte så mycket respons alltid. Jag funderar på hur jag ska kunna öka den men just nu ser det ut som att han får stå över när jag ställer mig inför juryn. Bifogar en bild på när Teodor memorerade set-listan inför ett gig nyligen.

 

Av Kim Österberg - 20 februari 2011 16:55

Alltså. Han är bra på en lek. Det är vad han har jobbat med i hela sitt vuxna liv och jag är glad för hans skull. Men fansen? De är idioter. De som tycker att man inte får skoja om Foppa och hans skador. De som säger att om man vetat något om Hockey hade man förståt hur stor han är och varför man inte får skoja om honom. 


Hm, Om någon levt på att bygga sandslott i hela sitt vuxna liv och sedan blivit tvungen att lägga av pga en skada så är det säkert en hel del av dessa Hockeydyrkare som skulle håna in i det längsta fastän de inte skulle vara insatta i hur stor den sandslottbyggaren skulle vara i sandslottsvärlden. 


Nä, nu sätter jag nog mig snart ner och ritar Foppa som rondellhund,

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards