kadavro

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Kim Österberg - 5 februari 2011 18:36

Jag älskar mina hattar, sjalar, kavajer, koftor, cardigans och allt vad det heter. En blandning mellan gubbe och luffare. Där har ni mig.

  

Av Kim Österberg - 5 februari 2011 18:27

När jag skrev onelinern om att döpa katten så hade jag en katt och henne döpte jag till Sabina. Sedan skulle jag ha en vän till Sabina så jag bokade en kattunge hos min syster som jag döpte till Sibylla. När det var dags att hämta henne fick jag också med mig en kattunge som min syster inte kunde ha kvar som redan var döpt till Kirke.


Sedan flyttade jag ihop med min flickvän som hade  två katter. Flyffy och Izzie. 

Av Kim Österberg - 5 februari 2011 14:37

Här är några ämnen jag tänker avverka nästa vecka. Vissa ämnen svårare än andra och däremellan vad som faller mig in. Tecknandet har legat nere i veckan men det ska väl dyka upp lite ändå. :)

  • Hur  tar man ståupp till en öppen scen!
  • Gig-minnen
  • Svenska favoritrookies
  • Komiker på väg upp
  • Hur är Sussie och Tito på scen?
  • Hissa och Dissa - Mina favoritköksredskap
  • Vart tog den söta lilla flickan vägen?
  • Var har Kim bott?
Av Kim Österberg - 5 februari 2011 13:40

I veckan har jag slitit med lite allt möjligt och som ett exempel kan nämnas att jag putsade om den inledning jag tänker använda inför Juryn och har spånat material. Men vissa dagar var lite mer seriöst fulla av aktivitet.

Torsdagkvällen tränade  jag kickboxning. Fredagkvällen åkte vi på jobbet skidor i Isaberg. Idag provkörde jag en bil och nu får jag vila lite. Imorgon sätter jag set-listan inför tisdagens gig på Farozon i Hässleholm och troligen motionerar jag lite.


KOMIFORM: Måtten har jag inte tagit men sedan vägningen för två veckor sedan har jag tappat ett kilo. Väger 87kg Mål:78kg 

Av Kim Österberg - 5 februari 2011 09:09

Let's Dance är farligare än man kan tro.

 

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards