kadavro

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Kim Österberg - 7 februari 2011 12:29

Ibland känner man att man kan ha riktat för mycket uppmärksamhet på negativa saker och sådant man är missnöjd med. Så idag tänkte jag räkna upp lite saker jag är tacksam för:


Naturligtvis, min underbara flickvän som stödjer mig i det jag företar mig fastän det ibland är saker hon inte tycker är så bra.


De där tokiga katterna som hänger hemmavid och är så gosiga.


Att jag fått in en scentid per månad externt och att jag troligen får göra något mycket spännande i vår. Ett av tillfällena är därtill som MC.


Att jag hittat minst två likasinnade i Gislaved som jag kan sammarbeta med för att skapa mer scentid.


Att Higgins tror på det jag gör.


Att jag hittat tillbaka till träningen och börjar må bättre fysiskt och psykiskt.


Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards