kadavro

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Kim Österberg - 23 september 2011 21:11

Innan jag börjar så vill jag slå ner på alla dessa handtextade lappar som sitter där. För att skapa en utskriven från dator krävs väldigt lite i kunskapsväg och det här landet ska vara ett land där det råder hög kunskapsnivå på datorområdet. För att inte prata om att utrustningen finns i nästan varje hem osv..


Den här handtextade lappen ger mig en påminnelse om att det finns mycket duktigt folk därute som inte har de förutsättningarna. Som befinner sig i akuta situationer där man testar allt för att få ett jobb.


 


Alltså. Ring och ge denna människa ett jobb gott folk. Men säg för guds skull inte att jag sa åt er. Säg inte heller att när jag såg lappen så tänkte jag:

"Körkort och truckkort är inte illa pinkat av en sjuåring"

Av Kim Österberg - 23 september 2011 21:07

Här är ännu en bild av mig som litet barn. Tydligen ska jag vid fototillfället haft sönder något för någon av mina systrar.

 

När jag ändå är i farten och lägger upp bilder så får ni en chans till att se en bild jag lade upp tidigare.

 


Ha de!

Av Kim Österberg - 23 september 2011 20:54

Kommer ni ihåg ett inlägg där jag skrev om att man kan driva en framgångsrik ståuppklubb genom att bara varva två bra namn?


 

Nu såg jag följande där en av supportkomikerna som de kört dessa gånger berättade att han blivit bokad till... Just det:

 

De har hittat ett vinnande koncept. Ha så kul!

 

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards