kadavro

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Kim Österberg - 24 augusti 2011 22:49

Ja, då har vi fått lägenheten i Värnamo. Det betyder att även denna höst kommer bli en kaotisk flytthöst. Hur påverkar det ståuppandet för min del? En del kanske. Först så kanske det blir svårt att ta vissa datum eftersom man har fullt upp med flytten. Annars så tror jag att det kan vara positivt om studiecirkeln i Ståupp blir av. Då kommer jag slippa pendla för att ta mig till Vuxennskolans lokaler.


Det underlättar också för mig för att undersöka möjligheter och genomföra ståuppkvällar i Värnamo. Som bonus så blir jag per automatik mer bortkopplad ifrån Gislaved som då med fördel hellre tas omhand av Tito och Sussie.


Vi får se. Jag ser väl mest fördelen av att kunna promenera till biblioteket eller gå på stan och ta en kaffe på lördagar. Kanske ta en öl på Harrys? Hur som helst. Att slippa organisera en hel expedition bara för att göra ett ärende kommer vara rena lyxen för mig. Om jag vill träna kickboxning så ligger värnamoklubben nästan vägg i vägg med lägenheten.


Nämnde jag att jag kommer bo granne med en second hand-butik. Gosse om folk kommer få det svårt att gå rätt...

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards