kadavro

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Kim Österberg - 15 augusti 2011 22:13

Har varit för seg idag för att göra något meningsfullt inlägg. På torsdag är det dags att uppträda på big ben igen. Ställer in mig mentalt för det och laddar batterierna.


Övrigt. Jag klippte klorna på lilla Molly idag och min flickvän trimmade håret på nosen som annars skymmer Mollys sikt. Vi har tackat nej till en lägenhet i Värnamo men hoppas på ett erbjudande till.


Molly föresten. Den lilla skiten har varit jobbig idag och känns väldigt energifylld och trotsig. Så jag körde ett lite strängare pass med enkel lydnad nu. "Sitt", "ligg" och "Invadera inte Polen". Hon gjorde ett hattrick med den sistnämnda  då hon lydde felfritt tre gånger på raken. Om ni imorgon ser på nyheterna att Polen bytt flagga till något med hundben osv... Då har min sambo haft en tuff dag med valpen.


wordpoop and out!

 

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards