kadavro

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Kim Österberg - 23 augusti 2011 18:11

Hur går det att använda en megafon inomhus? Det ska väll kunna gå? Tanken var att lite snabbt och lätt sätta upp ett övningstillfälle med små medel. I en pizzeria eller liknande. Innan jag föreslår detta för något fik så  ska jag testa så att det funkar.


Jag och the gang aspirerar annars nu på en enkel liten ljudanläggning men jag har ju redan en 25W-megafon. Kan vi bara tekniskt hantera den och leverera poänger så borde det funka.


Problem jag ser som möjliga hinder. När man rör sig med megafonen kan man få rundgång om man är inomhus och volymen är för hög.


Det förstärkta ljudet kan vara för "bullrigt" för att man ska höra vad som sägs. Hm.


Jag ska kolla med den lilla pizzerian här nedanför om jag kan testa hur det är.

Av Kim Österberg - 23 augusti 2011 18:05

Oxford Brittish shorthair

An English routine about Brittish shorthair. Something about pure breed cats.The brittish short hair. What else makes it Brittish besides its ability to make great Churchil impersonations?
puw puw puw sais the cat. I question that. Shouldn't you be purring. I mean like purr purr purr. Cat answers. No i puw. I'm an Oxfowd Brittish shorthaiw!

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards