kadavro

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Kim Österberg - 4 augusti 2011 21:38

Yes, gjorde en text och spelade in där jag osäkert sjöng in melodin med Ukulele-komp. Ska peta lite mer med texten och spela in en bättre version så ska ni snart få ta del av den. Måste göra klart allt. Så kul. Kanske rentav underhållande. Ni får se. Det blir många gånger bättre än min låt till Linda B!

Av Kim Österberg - 4 augusti 2011 18:01

Jag och min flickvän har beslutat oss. Vi flyttar till Värnamo. Att bo i Bredaryd har egentligen aldrig varit mitt val. Det är ibland bara inte läge att flytta. Bara att jag och Sofia flyttade ihop förra året var en pärs för min skadskjutna ekonomi.


Flytta till Värnamo hade jag inget emot när min flickvän nämnde det men det kändes väl en stund som att "Ånej, inte nu igen!", men när jag tänkte på det mer så insåg jag att det är annorlunda den här gången. Det är inte panik, vi kan välja att flytta in i den nya lägenheten så att det passar med uppsägninen av den gamla nu. Förra gången fick vi flytta i ett brådrask för vi trängdes i min etta och hade flera katter... Situationen var kaotisk.


Jag har bott i Bredaryd i 12 år och har ändå ingen särskild förankring i byn.


Så nu har vi anmält intresse för ett par lägenheter i Värnamo och funkar det så går väl flyttlasset i Oktoberish. typ. Tänk att kunna gå till Biblioteket en Lördag. Eller gå ut och ta en fika utan att behöva organisera en djävla resa för den sakens skull. Värnamo är ingen metropol men det är nästan en småstad på väg att bli något.

Av Kim Österberg - 4 augusti 2011 13:29

       

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards