kadavro

Alla inlägg under mars 2011

Av Kim Österberg - 2 mars 2011 06:04

När jag började med ståupp så fick jag kämpa med att boka gig, man var ju trots allt nybörjare, och de höga resekostnaderna. 


Så jag gjorde en liten taktiskt reträtt, organiserade lokal klubb och en workshop för intresserade som ville testa ståupp. Planen var lite diffust att jag skulle få mer scentid och få folk att prata ståupp med lokalt som jag eventuellt kan samåka med. 


Där är jag nu. Bokade ju in Hässleholmsgiget och fixade tid till Tito och Sussie. Vi samåkte ner och hade skitkul. 


Nu i dagarna hände det som jag inte hade räknat med, Sussie bokade in oss på en klubb. Starkt jobbat Sussie!


Jag har fått en tid i Kristianstad men det är osäkert om Tito och Sussie får scentid. Annars kan jag stå för hela resan bara de följer med så att vi kan snacka skit i bilen och mingla runt med de andra komikerna på klubben.

Av Kim Österberg - 1 mars 2011 20:25

Ellos varmkorv? Senaste white trash-mode?

 

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards