kadavro

Alla inlägg under mars 2011

Av Kim Österberg - 25 mars 2011 21:43

Skissar på en ny logga för Gerilla Comedy

 
Av Kim Österberg - 23 mars 2011 21:49

Gerilla Comedy kan komma till Värnamo under våren. Nu tror jag mest det är en fråga om detaljer. Jag måste dock påminna mig själv om att ringa och jaga min kontakt på ett annat ställe som verkar ha glömt att vi skulle planera datum för våren. Jag får återkomma om det.


I Jönköping har jag nu två tänkbara kandidater som jag ska kontakta och förklara upplägget.


Vi kommer på besök och kör en rookieklubb med fritt inträde. Helst ska lokalen redan ha tillgång till ljud osv. Känner ni till ett ställe i er närhet som skulle stämma in så tipsa mig här.

Av Kim Österberg - 23 mars 2011 17:03

Vikten av att sträcka ut efter träning.

 
Av Kim Österberg - 22 mars 2011 06:03

På en luftfräshare: funkar inte på stinkande kaniner!

 
Av Kim Österberg - 19 mars 2011 23:22

Den wiki-motor jag skrev om innan finner ni på sourceforge: http://stickwiki.sourceforge.net/index.html 


Jag har fö lagt märke till att den inte utan vidare funkar med Google Chrome, men ni kör väl Firefox gott folk?

Av Kim Österberg - 19 mars 2011 18:39

Jag har laddat hem en skrivbordswiki för att skapa ett strukturerat sätt för mig  att förbättra mina framträdanden och öka mina potential.


Fördelen är att man slipper ha en massa dokument liggandes och när du vidareutvecklar din personliga handbok så slipper du skapa nya dokument. Wiki on a stick är fullt möjlig att bära med sig på ett USB-minne  och använda i vilken dator som helst med en webbläsare. 

Av Kim Österberg - 19 mars 2011 14:06

Dessa två original i storlek A5 kan du vinna! Vad du ska göra är att skriva ett inlägg i din blogg och uppmana besökarna att kommentera detta inlägget (Det som länkas till altså)!!! I kommentaren ska de skriva adressen till din blogg och för att inlägget skall räknas så måste den som kommenterar ange en url till sin egna blogg eller hemsida. Inläggen räknas fredagen 25/3 16:00 !

 

Du kan alltså vinna genom att få dina besökare att spamma!!!!

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards