kadavro

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Kim Österberg - 7 mars 2011 19:25

Jag lägger från och med idag ner sajten dittproffs.se pga tidsbrist och bristande intresse. Eventuellt kommer jag göra något annat med domänen.


Från början var det väl tänkt att vara en sajt som samlade roande och oroande historier från arbetslivet och det blev en del men det fick jag verkligen jaga efter. Upplägget var väl lite tveksamt antar jag för att folk skulle våga tipsa om historier de varit med om.


Av Kim Österberg - 7 mars 2011 06:12

Inleder veckan med falukorvskuber och vita bönor i tomatsås till lunch. Jag möts alltid av misstänksamma blickar i personalmatsalen. 


Igår i duschen spånade jag vidare på Teodors material och kom fram till något som låter som att det kan vara kul, men lite fel att dra inför den publik jag ska upp inför om en vecka. Om vi säger så här, en där kan vara rätt nära vän med personen jag blandade in! Iofs har jag nu fått användning för min tvångsmatnings-rutin! Jag lägger ut ett klipp så fort jag har ett!

/cheers

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards