kadavro

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Kim Österberg - 6 mars 2011 14:21

Jag köpte idag en dvd med Pablo Fransiscos BITS AND PIECES live from orange county. Ska bli kul att kolla en hel show istället för 5-10 minuters klipp på youtube. Då får man lättare en översikt över hur de lägger upp showen från början till slut. Studera proffset.


Pablo är en av mina förebilder, men jag kommer nog aldrig gå i hans fotspår. Det känns som det finn andra i sverige som är bättre på att imitera röster och göra ljudeffekter. Däremot finns det en hel del av den energi som han har på scen som jag skulle vilja jobba emot själv. I min katt-rutin får jag upp farten rejält och hoppar in och ut från kattrollen. 


Med detta sagt betyder det inte att jag inte kommer börja jobba mer med röster och ljudeffekter. 


Vilket är ditt favoritklipp med Pablo Fransisco? Ett av hans paradnummer är previwman som jag kan se rätt många gånger.

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards