kadavro

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Kim Österberg - 26 juli 2011 23:08

Ja, jag lyckades träna lite ikväll och när jag skulle duscha av mig svetten möttes jag av katten Sibylla i handfatet. Inte för att jag skulle duscha i det men jag behövde det iaf. Så jag tittar på den trotsiga lilla katten. Den trotsiga lilla katten tittar tillbaka. Jag inser att hon inte per automatik kommer flytta sig så jag bestämde mig för att filma processen.


Av Kim Österberg - 26 juli 2011 19:43

Sitter just nu och kollar Brüno medan jag dricker Bonden - svensk folklig ale. 3.5% så den kan man hitta i en välsorterad matbutik.Riktigt fyllig och fin... Hur det är med Brüno återstår att se. Det ser lovande ut. Ha ha ha, kolllar just hur Brüno har sex med Millis ande...

Av Kim Österberg - 26 juli 2011 16:59

Så där. Nu är den andra boken för semestern utläst. Babben Larssons bok bjuder på mycket som man kan lära sig av. På ett ställe pratar hon om att skillnaden mellan att göra intryck och uttrycka sig. Fantastiskt tänkvärt avsnitt för komiker som håller på att utvecklas. Egentligen påminner det om något jag läst i många tappningar om ståupp. Om man går upp för att få skratt så är chansen god att du inte  får det, men går du upp för att förmedla dina tankar och idéer så är chansen större.


Hon har med allt möjligt i boken så vem man än är så ska man läsa den. Hon snubblar in på övernaturliga frågor och homeopati, men det är med Babbens varma hjärta så det förlåter man.

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards