kadavro

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Kim Österberg - 12 juli 2011 22:14

Jag är född i en stor familj med nio barn som senare splittrades av en skiljsmässa. Steg för steg på vägen har jag kunnat blicka tillbaka och inse att jag är där jag är pga dessa händelser. Att ha många syskon har spätt på bekräftelsebehovet och vissa av de svåra tiderna så sökte jag lindring i serier och humor av annan form. Så det jag gör idag är naturligt för mig. Men så här såg jag ut innan den resan påbörjades.

 

Av Kim Österberg - 12 juli 2011 21:46

Under Almedalsveckan så bevisade en grupp människor där bl a Fugelsang ingick att homeopati är lurendrejeri genom att ta en överdos homeopatiska sömntabletter. I eftersvallet uppstod diskussioner om inte Fugelsang blev påverkad iaf, men så som han pratade då är så han pratar i vanliga fall.


Daniel Karlsson hamnade i en diskussion med Patrik Sjöberg om detta och homeopati vilket finns att läsa om i Daniels blogg. Allt annat än PS finare sidor, faktiskt verkar han rentav drogpåverkad eller i bästa fall dum i huvudet.


 


För ett par månader sedan var han ju i ropet  för hur hans tränare utnyttjat honom sexuellt och t ex utsatt honom för så kallade vetenskapliga metoder som spermatester för att se hur träningen går.


 

Det kanske är med dem som med homeopati, det går en skröna om en person som det funkat för?


Patrik kommer sommarprata i Augusti, jag tror jag trots allt kommer lyssna.

Men hans kommentarer omrking drogskandalen i Göteborg känns onödig och som röstfiske.

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards