kadavro

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Kim Österberg - 24 juli 2011 23:49

OK, har lyckats smygträna lite fler gånger den här veckan och Veckans Kadavro blev ritad för Linuxportalen. Jag vet att jag kan göra det. Kan vända min trend. Släppa negativa tankar och gå in för att skapa.


Kommande veckan ska jag vara lite mer nyttig än jag varit de senaste två veckorna. Har varit nästan för passiv. Jag ska skriva det där materialet jag funderat på och fixa min vanliga hemsida. Skriver upp punktade listor.


Prickar av och är nöjd sedan. Skriver osammanhängande. Känner mig helt. Helt. Helt. Helt Birro.

Av Kim Österberg - 24 juli 2011 23:19

Jag har nu avslutat Johnny Cash självbiografi och påbörjade igårkväll Babben Larssons bok "Jag vägrar dö nyfiken". Har kommit till sida 72. Den är lite mer lättläst än Johnny Cash framförallt eftersom den är tryckt med större tecken.


Än så länge har jag mest fashinerats av hennes olika karriärval och fortsätter nu läsa. Man kan väl inte säga annat än att det är lika roligt att läsa en bok av Babbe som att se henne framträda.


En bonus är de Babben-ståupp-citat som är insprängda lite här och var märkta med plats och datum.

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards