kadavro

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Kim Österberg - 2 juli 2011 14:36

Jag har tagit mig i kragen och tittar nu på min Gamla sajt Superkadavret. Jag funderar på en uppgradering av den och att få spinn på den gamla bilderboken så att säga. Om ni sett de gamla skämtteckningarna jag postar här så ser ni att de är märkta med superkadavret.net, det var där de publicerades först.

Nuvarande version av sajten innehåller allt möjligt skräp om jag får medge det själv. Men i processen för omstart måste jag ta tillvara artiklarna också naturligtvis.

kolla in www.superkadavret.net om ni undrar hur det ser ut nu. Min rekomenderade åldersgräns där är 13 år.

Av Kim Österberg - 2 juli 2011 12:38

Läste just den här frasen som skulle bevisa Guds existens för en Beduin enligt översättningen.”Fri är Allâh från alla brister! Spillning tyder på en kamel och fotsteg tyder på fotgängare. Himlen har stjärnor, jorden har vägar och havet har vågor. Bevisar inte det att den Outgrundlige som genomskådar allt och som är underrättad om allt existerar?”Beduinen måste ha gjort samma min som David Silverman gjorde när Bill O'Reilly sa att Guds existens bevisades av tidvattnet.http://www.youtube.com/watch?v=v2DwIcHeT6w

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards