kadavro

Alla inlägg under januari 2011

Av Kim Österberg - 28 januari 2011 06:08

Man kan undra varför jag har en Nalle med mig på scen och det beror nog på att vi i min familj haft en avslappnad attityd till lek även för vuxna. Sedan har jag också kvar min Nalle från när jag var 5 år och han sover fortfarande i sovrummet. 


Men Teodor, är det efter den amerikanska president som gav Teddybjörnarna sitt namn? Ja i slutändan men när jag tänker på Teodor så tänker jag mest på en julkalender som gick i Norge 1986 då jag bodde där. 

Av Kim Österberg - 26 januari 2011 18:18

Nu är jag tillbaka på punkt ett med den där klubben igen. Svaret på mitt senaste brev blev att de till premiären som jag först lovats tid, eftersom min tid blev dubbelbokad sist,  ville boka enbart komiker som de "kände"/"kände till"som support.

Jag har inte svarat på om jag vill komma när de flyttar klubben till mindre lokal och kör med fler komiker per kväll. Struntar nu i dem till de ber mig komma och då kanske jag tackar ja. 


Har inte tid att dunka huvudet i väggen så där, nu ska jag satsa på andra spår där man kommer fram utan att krusa. Det är min tur nu.

Av Kim Österberg - 24 januari 2011 19:01

  

Det är åratal sedan jag ritade den här men den blir nog aldrig inaktuell.

Av Kim Österberg - 23 januari 2011 18:30

  

Har ni kollat in deras kapsel? En plexiglaskupol rakt i färdriktningen är troligtvis hållbart nog men någonstans får jag en känsla av att en mås utsmetad på den gör färden mindre angenäm. Kolla in mer på deras hemsida som är fylld med intressanta bilder.

http://copenhagensuborbitals.com/

Av Kim Österberg - 23 januari 2011 17:33

Jag har lagt upp en omröstning med frågan om vem du är som läser den här bloggen. Orsaken är att jag sett att en hel del yngre kollar bloggen av vissa skäl. Min intention är inte att anpassa mig efter det utan mer att ta  reda på vad min blogg attraherar för läsare.


Snälla svara på den!

Av Kim Österberg - 21 januari 2011 18:59

Så läskigt söta bilder har jag gjort en gång. Ni kan använda dem hur ni vill men berätta gärna var ni hittade dem.

          

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards