kadavro

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Kim Österberg - 9 januari 2011 22:56

En bild som till och med jag tycker är konstigare än den är rolig. Ritad för fjorton år sedan. Fan vad annorlunda man var. Vad ville jag säga med en sådan här bild? Att även om existensialisten säger att människan är fri så begränsas människans fria val av skal? 

   

Av Kim Österberg - 9 januari 2011 22:27

Känns lite fel att använda det uttrycket men hur som helst så är detta då vårsäsongen. Jag bokar lite mjukt in så mycket jag vågar av gig utanför min region. 


Än så länge står följande klart. 8 Februari Häsleholm.  14  April Göteborg. Det ser ut som att jag har ett gig den 12 Mars också, håller på och verifierar det. 


Ska kolla om vi kan ta GC på en  kort turné i Mars. Annars kan man ju iaf säga att jag kommer framträda minst två gånger varje månad under våren, vilket är minimum. 


Två saker ska jag göra nu, se till att få en scentid i Kalmar under våren, gärna med Tito och Sussie  och efter Mars. Samt kolla  vad Sussie har för Schema under sin praktik. 


Men hur blir det med min egna show som jag skrivit om? Ja. Vi får se hur det blir med den. Men just nu väntar jag mest på besked utifall jag och Teodor ska vara med i Talang 2011.


Många lösa ändar och bollar i luften.


Pannkakskramar på er.

Av Kim Österberg - 9 januari 2011 18:01

När man kollar bilar på blocket så kan man få överraskningar. Som bilar som gått sönder i niotusen delar t ex.


När jag kollade ett klipp om hur man ritar vissa seriefigurer så fick jag frågan: Är du singel?  

Och så var det det här med sexism nu när man kollade musikhjälpen i december:

  Varför skulle inte flickan kunna få riskera att bli soldat?

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards