kadavro

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Kim Österberg - 16 maj 2011 19:20

Jag funderar på ett show-koncept som jag skulle vilja köra. Det som just nu ligger lite som en broms är att jag måste kolla hur jag ska göra med anställningar. Det är minst tre personer förutom jag som ska engageras. Egentligen är det minst två till men jag tror vissa av arrangemangen kommer jag få ha egen biljettkontroll på.

En av mina favoritsjälvporträtt

Det två nödvändigaste personerna har inte möjlighet ens att driva enskild firma så då får man lösa det med något anställningsavtal och tillhörande administration. Det kan ju vara värt besväret ändå.


Nu medan linsgrytan kokar in grädden, vitlöksklyftorna och oreganon så funderar jag på att teckna lite.


Till höger har vi bilden jag använt som "pressfoto" innan. Borde gå till en studiofotograf och få en bra bild ihop med rekvisita såsom en mick och Teodor.  

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards