kadavro

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Kim Österberg - 11 maj 2011 20:44

Ja, som titeln säger så missade jag ett uppdrag förra månaden. Jag upptäckte det i går då jag av en händelse blädrade igenom spamkorgen. Altså. De hade skickat mig en förfrågan. Jag hade svarat på den. Vid det laget borde spamfiltret förståt att deras mail till mig troligen inte är spam. Men nu blev det som det blev.


Misstaget jag gjorde var att när jag inte fick svar på offerten så utgick jag ifrån att de hittat någon annan så jag skickade inget mail när jag tyckte att det blev tyst från dem och jag hade inte som vana att söka igenom spamkorgen heller.


Nu hittade jag svaret där de meddelade mig att eftersom jag inte svarat på deras mail till mig, där de gav mig uppdraget, så letade de upp någon annan underhållning. Naturligtvis.


Det positiva med att jag hittade mailen nu är ju att jag fick bekräftat att jag har det de sökte.


Det sura är ju naturligtvis att jag gick miste om uppdraget och pengar som skulle gått till ståuppinvesteringar.


Nu kollar jag spamkorgen varje dag så att det ska bli en vana. Så tuff som den här branchen är så vill man inte missa uppdrag pga att man missat att man fått det.

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards