kadavro

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Kim Österberg - 9 maj 2011 21:35

Har idéer som snurrar runt i huvudet. En del är material som ska skrivas och en del är idéer om hur man ska ta ut Gerillan på vägarna. Så finns ju livet runtom också som ska skötas. Katter som kastreras och vårdas för ögoninflamation, en hundvalp som ska roas och fostras och ett dagjobb som är lite pressande.


Så då prioriteras det. Katter och Hund har förtur. Dagjobbet ska skötas så att jag får mat på bordet. Sedan skriver jag ner stödord och hela anteckningar kring ståuppmaterial i ett block för ändamåletså jag kan återvända till det senare när tid finns.


Gerillatankarna kommer just nu i sista rummet men ska tas fram i veckan. För att få stopp på den här hjärnans tumlande fram och tillbaka så har jag satt mig ner och läst lite böcker. Vet ni vad det värsta med det är? Visserligen gör det att hjärnan slappnar av lite men intrycken från böckerna ger mig mer idéer...

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards