kadavro

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Kim Österberg - 7 maj 2011 23:33

Som allt annat löst folk så finns jag på FB. Om ni inte vill lägga till mig som vän så kan ni "Gilla" min sida så får ni uppdateringar om mina fadäser och lyckade gig.

Kim "Kadavro" Johansson

Marknadsför din sida också

Just nu är det ju bara ett fåtal där som inte är vänner med mig på FB så det vore roligt att bli följd av lite nyfiket folk där.

Av Kim Österberg - 7 maj 2011 23:00

Så på olika vägar försökte en oidentifierad makt stoppa en spelning i Värnamo. Eller. Snarare så fegade en lokalupplåtare ur efter att en journalist ringt och frågat om spelningen skulle ställas in pga drogliberala texter. Riktigt konstigt blir det när det framkommer att kommunen inte beviljat stöd till spelningen med motivativeringen att det inte fanns någon lokal, altså samtidigt som arrangörerna får reda på att de inte får vara industribaren.

  Nu blir spelningen av iaf. Men vad som gör mig lite fundersam är fortfarande hur en enda text i en stor samling texter, som bandet inte spelar för unga, som är ett skämt, kan få alla texterna stämplade som drogliberala. Vi ska alla komma ihåg att det är inget brott om du bara tänkt det.

Av Kim Österberg - 7 maj 2011 22:55

Det har varit en del turer den sista tiden kring hur olika upphandlingar skötts och lagbrott har bland annat påvisats. Det får en ju att undra vad för slags tjänstemän kommunstyrelsen anlitat.

 

Av Kim Österberg - 7 maj 2011 11:39

Min lilla Sabina har nu tillfrisknat och vant sig lite vid hunden så nu är hon tillbaka som min keliga lilla donna.

 

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards