kadavro

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Kim Österberg - 12 januari 2013 22:20

Ja. Det ska diskuteras lite datum inför våren men annars är allt i rullning. Vråen Live är en öppen scen i dess rätta bemärkelse. Det vill säga att den inte begränsas av kulturform så länge det är en scenkonst som får plats på vår scen. Den begränsas inte heller av nivå på deltagandet så både rena expriment och en del rävar kommer visa upp sig. Sist men inte minst så finns det inget som geografiskt begränsar var artister får komma infrå.... Jag vet knappt hur många olika begränsningar jag har sett på olika öppna scener men säger man att scenen är öppen så ska den väll vara det?


Det kommer troligen vara fikaservering vid varje kväll vilket i sig är trevligt men jag har också vissa planer på lite mer "inhyrda" bokade akter för att toppa kvällarna. Vi får se vad som händer. Det här kommer bli grymt.



Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards