kadavro

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Kim Österberg - 7 januari 2012 16:49

Jag var på andrahand idag och hittade en bok med intressanta notiser. "Tro det om du vill". När jag väl kommer hem så blädrar jag igenom den på måfå och ser bl a lite roliga saker om kungen. Så slår jag upp ett uppslag och ser titeln "Falsk Humor!". Naturligtvis började jag läsa. 


Det handlade om en Franco Milano som drev  en ståuppklubb i Verona. Gästerna på klubben skrattade gott  åt komikerna men de kanske inte var så roliga som det verkade? Det kom nämligen fram att Franco brukade släppa ut lustgas under framträdandena.


Jag har försökt hitta mer fakta om detta men går just nu bet.

Av Kim Österberg - 7 januari 2012 10:30

Dödsboet efter pappa. Man har nu anmält att pappas hus nu kan säljas för ett överkomligare pris och bett om åsikter/intresseanmälningar. Det finns för många mycket som talar emot huset. Men jag vet vad det är. Det är ingen lyxkåk. Rätt djävla sunkigt rentav. Det ligger i en liten by 6 mil från centralorten i Lycksele kommun.


Men för mig är det rätt OK. Jag bodde 4 år i det huset och känner folk i byn. Det skulle för min del vara perfekt för att delar av året dra mig undan. Åka upp, hälsa på syskon och vänner. Sitta och skriva lite. Fiska.


Men ännu är vi inte  där.

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards