kadavro

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Kim Österberg - 15 juni 2011 23:22

Jag gillar den gramatiskt finurliga repliken längst ner på sidan.

 
Av Kim Österberg - 15 juni 2011 20:35

Ja, nu har jag målat naglarna då, men det är ju inte det viktiga i den här bloggen. Det är ju ståuppande och så det mest ska handla om. Så här ser det ut just nu.


På måndag planerar Tito, Sussie o Jag att träffas för att skriva nytt material och diskutera hur vi förbättrar våra framträdanden. Det kommer bli kul att se vad de kommer med för nya idéer. Jag har en hel del material redan och förbättrar mest det och jobbar lite för att hitta min nisch. De andra hoppas jag vi ska kunna utöka materialmängden på så att vi alla lugnt har 30-20 minuter var att framföra. Jag har någon idé om att vi tre skulle kunna köra en show rätt snart. Men det är mycket arbete innan dess.


Just nu jobbar jag med ett arrangemang som ska gå av stapeln om två månader sisådär. För tillfället står budgetfrågan på dagordningen. Men det ser ut som att det ska bli av. När det är spikat och officiellt får ni se det i bloggen.

Av Kim Österberg - 15 juni 2011 17:54

Jag har målat naglarna. Det blir faktiskt lite stiligt även om jag inte är en hejare på det. Förra gången jag gjorde det målade jag grått med en orange linje framme vid kanten. Tyvärr så var det ett klumpigt försök så det blev inte jättebra men man kunde ana att hur snyggt det skulle ha blivit...

Jag tror det här kan bli något jag gör oftare.

Av Kim Österberg - 15 juni 2011 09:06

Den här boken innehåller verkligen en uppsjö med bra recept, men för omkring 10 kr? Nej, boken är från 80-talet och är andra upplagan. Första upplaga trycktes ca tio år tidigare och hette "...För omkring 5kr". 

 

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards