kadavro

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Kim Österberg - 4 april 2011 20:52

Ja, nu på Torsdag tar jag, Sussie och Tito oss till Kristianstad för att framträda på Hesslegatans kök & bars ståuppkväll. Det blir som en tidigare gång på det viset att Sussie och Tito plockar upp mig på jobbet.


På scen den kvällen planerar jag att köra min femma plus kryddning om jag har 7 minuter på mig. Egentligen ligger jag inne med mycket mer material än så men när man åker runt på klubbar och ännu inte jobbat till sig klubbtider som varat något så får man hålla till godo med sina fem minuter och göra det bästa av dem.


Jag har nu ett helt annat fem-minuters set än det jag körde med för ett år sedan och det känns bra. I detta kan jag stoppa in delar av det gamla materialet. Nästa vecka ska jag testa ett par minuter nyskrivet material. Helt Stand alone.


Giget på torsdag ska naturligtvis filmas och analyseras.

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards