kadavro

Alla inlägg under februari 2012

Av Kim Österberg - 7 februari 2012 20:42

Söndagens gig på Big Ben var det närmsta ett jubileum jag kommer. Debuterade där för tre år sedan och i söndags visade jag vart jag nu är på väg med min ståupp. Allt arbete och träning jag lade ner under förra året har gett resultat. Skönt att få höra så många berömmande ord efter att ha kört första giget efter ett två månader långt uppehåll. Nu blir det mer materil skrivet. Ska testa nytt material i Mars.


Vid mitt besök i Stockholm så bodde jag hos Niklas Rajfalk som fotograferar på Big Ben. Jag passade på att ta en bild av honom.

 

Av Kim Österberg - 6 februari 2012 22:58

Vi hängde hemma hos Niklas Rajfalk innan giget på Big Ben. Foto taget av Niklas. 

 
Av Kim Österberg - 4 februari 2012 17:00

Sköt de bara på kistorna då? 17 döda massakrerades. Men kom ihåg gott folk att Assad fortfarande härjar i Syrien. Låt oss skramla ihop till lite vapen åt motståndet.

 
Av Kim Österberg - 4 februari 2012 09:43

Jag har inte visitkort men gjorde just A7-skrivkort med kontaktupgifter. Lite yta att skriva meddelanden på på andra sidan. Sticker ut ifrån mängden mer än vistaprint.

 
Av Kim Österberg - 3 februari 2012 21:28

Fredag kväll. Lite trött nu. Imorgon ska vi ta bussen till Stockholm. Jag har laddat upp med skrivkort i a7-format med min adress utskriven på ena sidan. Som visitkort fast större och de funkar att skriva meddelanden på. Tror jag gjorde 30-40st nu i första batchen.


Så på söndag ses vi på big ben. Till dess bjuder jag på följande:


   

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards