kadavro

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Kim Österberg - 17 november 2012 11:28

Så, summering.

Vicke testade sina idéer. Vi testade lite roliga idéer och pratade om det vilda turnélivet.

Jag informerade om att ni allihopa har scentid 27/11 på Vråen Live som är ett öppen-scen-arrangemang på Träffpunkt vråen. Det är 19:00-21:00.

Nästa punkt var hur vi ska kunna ordna fler scentider lokalt. T ex någon pizzeria osv. Idéer emottages tacksamt.

Efter att Vicke fått för sig att hen var för fin för vår lilla samling och dragit vidare med sin groupie ( Tarek ) så fortsatte Tito, Sussie och jag en diskussion vi haft ett tag om att starta förening av Gerilla Comedy. Den brännande frågan verkar vara. Säte i Värnamo eller Gislaved?

Just nu har vi tre presumativa medlemmar. Har någon en ordlista så kan jag ta reda på vad jag just skrev?

Nåväl. Vi har preliminärt bokat 28/12 för nästa skrivarträff. För att förbereda för att kunna starta föreningen GC så kommer vi inleda den skrivträffen med ett formelt möte för att därefter gå över i fria aktiviteter och för den som vill. Kateter.

/Kim

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards