kadavro

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Kim Österberg - 15 oktober 2010 20:05

Nu siktar jag på framtiden och den innehåller en utflykt med Gerilla Comedy, så vad jag behöver hitta är krögare som helst har egen ljudanläggning i lokalen och som kan tänka sig att stå för antingen ett fast lågt gage för att underlätta resa för rookiekomiker eller stå för övernattning om någon skulle behöva det.


Orter jag siktar på just nu är närliggande mitt egna område:


Ljungby, Växjö, Jönköping, Värnamo, Borås och liknande.


Vad ni får är den där Spännande klubben på besök som kan ta upp lokala förmågor och komiker runtom från landet för att visa vad de går för. Den som kommer till dessa kvällar har garanterade skratt att vänta och det med gratis inträde om man så önskar iom att  vi inte tar ut någon ersättning för att rookieklubben i sig kommer förbi, utan jobbar gratis för att få scenvana, testa nytt material och marknadsföra oss. 

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Ståuppkomiker med vriden självdestruktiv humor.

Videoklipp med Kim

Slumpscenario

Scenario att spela:

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards